Η αξιολόγηση της επίδοσης του μαθητή

Περίληψη του πλήρη εγγράφου που περιγράφει τις παραμέτρους για την αξιολόγηση του μαθητή

Η αξιολόγηση της επίδοσης του µαθητή αποτελεί ένα από τα πιο σπουδαία καθηµερινά προβλήµατα της εκπαιδευτικής πραγµατικότητας. Το θέµα ελκύει έντονα το ενδιαφέρον όλων των φορέων που εµπλέκονται στη διαδικασία της εκπαίδευσης. Οι εκπαιδευτικοί είναι σε διαρκή αναζήτηση τρόπων και µεθόδων, που θα τους επιτρέψουν να αξιολογήσουν δίκαια και αντικειµενικά τους µαθητές τους. Η αξιολόγηση της µάθησης έχει ψυχολογική, εκπαιδευτική και κοινωνική διάσταση. Ο εκπαιδευτικός καλείται να διαδραµατίσει και το ρόλο του αξιολογητή της µάθησης καθώς αποτελεί ο ίδιος το κλειδί για µια αξιόπιστη, αντικειµενική και αποτελεσµατική αξιολόγηση. Μέσα στα πλαίσια αυτής της γενικότερης προσπάθειας για εφαρµογή των παιδαγωγικών λειτουργιών της αξιολόγησης, των χαρακτηριστικών της και των λόγων που την επιβάλλουν, αλλά και την αµφισβητούν, των παραδοσιακών και εναλλακτικών τρόπων αξιολόγησης της επίδοσης των µαθητών τοποθετείται και η δική µας εργασία.

https://docs.google.com/viewer?a=v&q=cache:FQeIS7R0PHMJ:www.elliepek.gr/documents/firstissue/Manolakos_Efarmpaid.pdf+%CE%91%CE%BE%CE%B9%CE%BF%CE%BB%CF%8C%CE%B3%CE%B7%CF%83%CE%B7+%CF%84%CE%B7%CF%82+%CE%9C%CE%AC%CE%B8%CE%B7%CF%83%CE%B7%CF%82&hl=el&pid=bl&srcid=ADGEESgAjxOE9qDsK8L8OyDhXizLSXXc0bPNS1Q1U3LMvp5BcBB937fH1wR304XIaILEQgh7sGwOzxUDMzxiaas6azSq3qtbu5DzYQ-0WnlZ3h-D0QiFL-PnqdUO7bOyBFH_Mhw5JuuR&sig=AHIEtbSOxgDxi-mCNKkA_8dwaEEnu77vvA

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: